Login  |  Register

Promoții mincinoase sau minciuni promoționale?

Trăim într-o societate de consum și ne-am obișnuit cu asta. Ne-am obișnuit să avem cel puțin două supermarket-uri lângă noi, la care să mergem de cât mai multe ori este posibil. Ne-am obișnuit și ca, din comoditate, să nu mai sprijin producția locală de produse, ci să alegem etichete strălucitoare si denumiri pompoase. În plus, vizitele la supermarket ne oferă și posibilitatea de a prinde promoții, reduceri, mega si hiperoferte, bani in pungi sau vacante doar “la un iaurt de consumat” departare.
La prima vedere s-ar părea că avem doar de câștigat. Dar oare așa este? Cu toții probabil am observat cel puțin o dată cu întârziere steluțele aferente unei superoferte. Sau faptul că nu putem beneficia de un discount pentru că trebuie să cumpărăm de o anumită sumă pentru a deveni participanți eligibili în campanie. Dar cum din greșeli învață omul, începem încet-încet să conștientizăm necesitatea de a ne informa temeinic și corect asupra promoțiilor care se desfășoară la tot pasul, pentru a nu deveni doar niște simple marionete care măresc cifra de afaceri și profitul companiilor existente pe piață. Pe lângă comparatoarele de prețuri, cu ajutorul cărora putem realiza economii semnificative, mediul virtual ne oferă posibilitatea, prin intermediul unor site-uri cum este cu-reducere, de a avea acces la informații corecte și concrete asupra produselor disponibile cu preț redus în magazine, asupra regulamentelor campaniilor promoționale care sunt de actualitate și asupra celor mai bune perioade în care este bine să faci o achiziție.
În cadrul activităților de comerț la care participăm, adevărul ascuns, minciuna sau distorsionarea realității, oricum i-am spune și în orice mod o vom întâlni, are un singur leac: o informare corectă a consumatorului.

N/A
Autor: admin